son 30 günde en çok ne okundu?

14 Temmuz 2024 Pazar

2023 eylül ayında google'da neler arattım

 


yazıyı yazmaya 09.04.2024 günü, saat 21:38'de karar verdim. bakalım devamını ne zaman getireceğim.

evet, 2023 eylül ayında eskişehir'de yaşıyordum, o sıra yapmış olduğum arama listemi sizlere sunuyorum, bunu böyle bir nasıl desem günlük olarak da düşünebiliriz, 2023 eylül ayına dair. aramalarımdan bazıları şu şekilde;

1 eylülde, saat 20:36'da boran kuzum'u aratmışım, neden arattığımı asla hatırlamıyorum.

2 eylülde, saat 21:48'de çömlek yemek'i aratmışım. nereden arattığımı tahmin edebiliyorum, zira o sıralar eskişehir'de ev yemekleri yiyebileceğim bir yer arıyordum. çömlek yemek salonu da güzel ve fiyat olarak da uygundu, muhtemelen ilk gidişlerimden biri olabilir, emin değilim bu konuda.

5 eylülde, gece saat 00:36'da akbank açılış saatini aratmışım, muhtemelen sonraki gün akbank'a gitmiş olabilirim. kredi kartı çıkarıyordum o sıralar.

aynı gün saat 21:36'da, klozet kapağı kaldırılır mı diye aratma yapmışım. yine mükemmel kafalar.

6 eylülde, saat 16:47'de "şuan tdk" araması yapmışım. şuan sözcüğünün nasıl yazıldığını kavramak için. ayrı yazılıyor şu an şeklinde. belirtmiş olayım.

8 eylülde, saat 17:08'cde türkiye ermenistan maçı araması yapmışım, hatta maç biletini aramışım sonrasında, o sıralar o maça çok fena halde gitmek arzum vardı. ama işte gitmedim.

9 eylülde, eskişehir akşam ezanı diye aratmışım saat 19:12'de. o sıralar bazı bazı oruç tutuyordum, muhtemelen yine oruçlu olduğum bir gündür.

10 eylülde, frodo araması yapmışım, frodo, eskişehir adalarda, en azından o dönem oldukça pahalı, hatta suyun dahi pahalı olduğu bir yerdi, şuan halen varlığını sürdürüyor mü ve pahalılığı ne durumda bilmiyorum. ekleme yapayım su çok pahalı, ama suyu frodo getirmiyor.

aynı gün saat 22:28'de eskişehir imsak 11 eylül araması yapmışım, anladınız zaten yine oruç tutma arzusunda olduğum bir gün.

11 eylülde, bilmezdim senden önce bunu araması yapmışım. melike şahin'in şarkısı vardı ya diva yorgun. o sıralar dehşet fazla dinlemiştim. muhtemelen şarkı adını bilmediğim için aratmışımdır.

13 eylülde, eskişehir imax var mı diye aratmışım. bunun da sebebi sanırım o dönemlerde yüzüklerin efendisi filminin yeniden vizyona girme haberi vardı. o yüzden aratmıştım ve yanlış hatırlamıyorsam imax yoktu. şuan var mı bilmiyorum.

aynı gün ibni sina KYK yurdu Eskişehir araması yapmışım. sebebi muhtemelen o dönem olan intihar olayları olabilir. o süreçte eskişehir'de sürekli intihar olayı oluyordu.

14 eylülde, yatak baza araması yapmışım. eve yatak almak istiyordum fakat almamıştım, puf koltuk vardı bir de L koltuk. genelde ikisinden birinde uyuyordum öyle.

16 eylülde, eskişehir sinema harry potter araması yapmışım. hangi gündü bilmiyorum fakat o dönem de harry potter filmleri vizyona giriyordu sıra sıra. muhtemelen o süreçte sinemaya gitmişimdir. aratma saatim de 14:20. belki o gün de gitmiş olabilirim.

aynı gün saat 20:38'de "damsız girilmez dam ne demek" araması yapmışım. halen bu konu bana saçma gelir, belki gün gelir buna dair de bir deneme yazarım.

19 eylülde, saat 00:01'de "doğaya verdiğimiz nefese ne denir" araması yapmışım, yukarılarda da dediğim gibi kafalar pırıl pırıl işte.

21 eylülde, zehra günel, sonrasında da zehra güneş araması yapmışım. ilkinde işte yanlış yazmışım zaten. malum milli takımımızın çok değerli voleybolcularından kendisi. 

22 eylülde, önce cenk tosun, sonra heijan araması yapmışım.

25 eylülde saat 12:27'de "sürat kargo laleli şubesi Eskişehir" araması yapmışım, kargodan bir şey alacaktım.

26 eylülde saat sabah 07:07'de, şartel hangi yöne açılır araması yapmıştım. şartel atmıştı o yüzden.

29 eylülde, "paribu cineverse espark tepebaşı/eskişehir" araması yapmışım. sinemaya gittim mi o tarihlerde hatırlamıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder