son 30 günde en çok ne okundu?

26 Kasım 2019 Salı

KAMUSAL MİZAH neden OLAĞANÜSTÜ


çok güzel gülmüşler.


"uzun yıllar boyunca YouTube aracılığı ile takipte bulunduğum, ülkemizi komedi skeçleri ile muasır medeniyetler seviyesine yüceleştirecek bir dahi ekip."

(neden böyle dedim?

neden KAMUSAL MİZAH adı altındaki bu oluşum sürecinde bizleri birtakım eylemlerle güldürmeye çalışan muazzam şahıslara gülüyorum?


neden oluşum süreci dedim?


neden kendilerini güldürtüyorlar?


bunlar birtakım mükemmel sorular evet, bunlara sıra sıra cevap vermeliyim.)


1*neden büyük büyük yazıyorum? 

1*cevap: çünkü bu yazımı çok fazla uzatamayacağım. evet bu yazım uzun olmayacak. neden derseniz, evet ben bu şahıslara gerçekten gülüyorum, çok gülüyorum, fakat bunun nedenini tam olarak, uzun uzadıya yazamam, gülüyorum çünkü komik işte. yani toplumumuzda bulunan bir takım olayları bize dolaylı yollarla lanse ederek güldürmeyi başarıyorlar. küfür ettikleri kısımları da genelde bipliyorlar.*not* 

*not: küfüre karşı değilim, evet günlük hayatımda kullanmayı pek tercih etmiyorum. fakat bir önceki yazımda da belirttiğim üzere yerinde kullanılırsa gerçekten komik olabiliyor. ama abartıldığı takdirde anlamını yitirip o izlediğimiz skeç, film veya herhangi bir şey kötü bir hal alıyor. bu benim kendi görüşüm. bana göre böyle. ama ülkemizin bu konuda böyle olduğunu düşünmüyorum, ki böyle olsa eminim recep ivedik serisi altıncı filmi görmezdi. neyse.

örnek vermek gerekirse, şöyle söyleyeyim. bir programla özdeşleştireyim. olacak o kadar vardı, bilirsiniz. yani umarım biliyorsunuz veya duymuşsunuzdur. neyse onun daha komiği. evet bana göre daha komiği. hatta daha komiği sözcüğünü üst seviyeye geçirip şunu eklemek istiyorum. daha komik olmakla beraber daha kalitelisi. bunu da arttırabilirim elbette. daha komik olmakla beraber daha kalitelisini daha da kısa sürede sunabilen bir mizah anlayışına sahipler.

evet ülkemizde birçoğumuz bilimsel çalışmalarla ilgilenmiyoruz, dünyayı kurtarma konusuna değinmeyeceğim, kendimizi dahi kurtaramıyoruz. ki bazılarımızı kendisini kurtaramadan, dünyayı kurtarma derdine giriyor, ama onlar ayrı bir boyutta, onlara hiç değinmeyeceğim konu bambaşka yerlere girebilir. çoğumuz bilimsel çalışmalarla ilgilenmiyor fakat yine de her ne olursa olsun, zamanımızın çoğu lanet olsun ki sosyal medya ile harcansa da, gerçekten zamanı dikkatli kullanmak gerek. kamusal mizah bunu 2-3 dakikalık videolarla sağlıyor. çok değil 2-3. ama 2-3 dakikada olacak o kadar skecinde 10 dakikada verilen mesajı 2-3 dakikaya sığdırıp sizi gülme komasına sokabiliyorlar. en azından levent kırca'nın daimi tokat atma sahnesiyle güldürme durumu yok. yanlış anlaşılmasın, olacak o kadar programını aşırı seven hatta eski bölümlerini çokça arayan biriydim zamanında, halen izlerim halen çok severim. o zaman bu tür şeylere gayet güzelce gülünüyordu. tokat atma sahnelerine gülünüyordu, hatta şuan halen gülünüyor. ama bence artık bu tür sahneler dışında, gerçekten kaliteli bir espri anlayışına sahip insanları izlemek, desteklemek çok daha güzel ve doğru yapılabilecek bir eylem.

eylem evet.

kamusal mizah izlemek, bir takım komedyenlere, kendini komedyen adı altında lanse ederek, insanları güldürdüğünü düşünen kişilere karşı muazzam bir eylem. sırf bu eylemi yapabilmek için dahi izlenmesi gerekir. belki o zaman en azından bu şahısların değeri çok daha muazzam yerlerde olur.

lütfen KAMUSAL MİZAH izleyin. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder