son 30 günde en çok ne okundu?

29 Haziran 2023 Perşembe

Görevimiz Tehlike'nin 7. Filmine Neden GİTMEK İSTİYORUM? / GİDECEĞİM? / GİTMELİYİM?



hoş geldin, çokça değerli ve kıymetli okurum. 

dilersen yazımı okumadan önce ilk olarak yukarıdaki fragmanı izle. neden gitmeliyim sorusunun cevabı bu fragmanda mevcut, hatta sadece bu fragman da değil, youtube ile bu filmin yapım aşamalarını izleyecek olursak, 60 yaşındaki Tom Cruise isimli harika şahsiyetin, motosikletten atlayış sahnesinin gerçek olduğunu göreceksiniz. 

bu şahsiyet, bu pek kıymetli, harika oyuncu her filmde bu gibi aksiyonlara gerçek manada girmekte, bundan evvelki filmde yanlış hatırlamıyorsam bacağından yara almıştı, bir atlayış sahnesinde. zannediyorum ki filmleri ile gerçekten aksiyonun tadını bizlere yaşatmak istiyor, ya da belki de adrenalin yaşamayı çokça seven bir oyuncudur.

bu filmi çıktığı ilk sıralar sinemada izlemek için elimden geleni yapacağım, size de tavsiye ediyorum, serinin 4. filminden itibaren toplamda 3 film izledim, bu da 7. filmi olacak. 4-5 ve 6. filmleri çok çok beğenmiştim. bu filmi de çokça beğeneceğimi arzu ediyorum.

beni bu filmde en çok içine çeken durum da, Tom Cruise'un bu filmdeki sahnelerin birçoğunu bizzat dublör kullanmadan çektiğini görebiliyor olmak, bu harika ve filmi daha anlamlı hale getiriyor. pek tabii daha heyecanlı.

benim gibi sinemada izleyecek olan kişilere iyi seyirler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder